Der Verdacht
S1, E1: As a devoted doctor, wife, and mother, Jana Hansen appears to have a perfect life. She and her husband Christian share the upbringing of their ten-year-old daughter Lotta in harmony. But when Jana discovers a long blonde hair on Christian’s scarf one morning, a quiet doubt begins to grow into a painful realization that her marriage may not be what it seems.