Die Lüge
S1, E2: The shock is overwhelming when Jana confirms that Christian is having an affair. What devastates her most is his ability to lie so convincingly, insisting she is imagining things. Confused and humiliated, Jana turns to her colleague and friend Pari Farhadi for comfort, only to begin uncovering the true scope of Christian’s betrayal and deceit.