S31, E4: Harry Möller struggles with whether she can trust Sarah Ligeia again. Sarah has misled her before with false information, yet this time she is desperate. Sarah fears for her boyfriend Freddy, who has vanished without contact. Against her better judgment Harry agrees to help and accompanies her to Freddy’s apartment. What they find there shocks them both, as the door has been forced open and the mystery deepens.