S1, E6: Young apprentice Orkun, who often crosses paths with Finn Kiesewetter in Lübeck, makes a gruesome discovery while playing football in the park. He stumbles upon the body of Ilona Stamm, a local eccentric who became known for her forty-centimeter-long fingernails. In a grotesque twist, she was killed by a stab to the ear with a pair of nail scissors. The bizarre case unsettles the city and draws widespread attention.