Ein Schwarzwaldkrimi Die schwarze Frau
S2, E1: Tension soars after Konrad Diener's introverted son, Emil, disappears during a camping trip. After two days of fruitless searching and a severe storm, Emil reappears, seemingly unharmed. The 14-year-old is noticeably changed however and refuses to speak about his ordeal or where he's been, leaving his family with more questions than answers.