Die Wahrheit und nichts … Family History
S1, E5: As Isa grapples with memories that suggest a troubled past involving abuse, she feels both shocked and overwhelmed. Seeking advice and comfort, she turns to Robert Wolff, the only person in Lotheim she trusts. Meanwhile, Robert's father Peter has discovered that after a severe accident and resulting amnesia, Isa was raised in France by Leo Messmer as his own daughter. This revelation sets Isa on a journey to uncover the truths of her past and the connections that bind her to this new, unfamiliar history. As the pieces of her life begin to fall into place, Isa must navigate the emotional complexities of her rediscovered identity.