Hungry Feelings
S1, E4: Ronnie barely passes the clinic’s strict room inspection, while Kimmi panics after running out of makeup before a group dinner. Ronnie feels both excited and anxious about the evening, fearing she might lose control around food. Her therapist reassures her that she is ready. As the girls prepare for the outing, the shared anxiety brings them closer, reminding Ronnie that small victories matter on the long road to healing.