Marsupilami Fort Marsupilami
S1, E1: By accident, the three little marsus end up in Felicia's new tire factory. This new edifice, built right in the heart of the jungle, is entirely automated. Using a system of tubes and pipes, sap is sucked out of the neighboring rubber trees, which drains all the life out of the trees and destroys the surrounding forest. At first delighted by the capture of the three baby marsus, Blueprint and Stroy quickly grow disenchanted when they find themselves under siege by a furious Marsu, determined to break down the factory to get his kids back - But, try as he can, Marsu can't destroy the ultramodern factory. Hector studies the building and finds a way to sabotage it by exploding a giant rubber bubble within it. The explosion frees the little marsus and buries the factory under a thick layer of sticky rubber.