In aller Freundschaft - Die Krankenschwestern Gebrochene Herzen
S1, E3: Sophie Witte is very worried about her nine-year-old adopted daughter Kiki whose liver values are so poor that only a transplant can save the little girl. Since the parents are the best donor candidates, Sophie begins a search for Kiki’s biological mother.