S1, E9: On this episode of Supercars, Patrick Simon takes the opportunity to look back at some of his personal automotive highlights. As a race driver, he tested some of the greatest, fastest and most expensive super sports cars including the Ferrari FF, Lamborghini Gallardo and Lexus IS-F. Now he reveals his favorite cars from the last couple of weeks.