S7, E1: Dr. Susanne Mertens and her partner Dr. Christoph Lentz have been living happily together for two years and are now making plans for the future. Once their adopted daughter Luisa leaves home, they hope to fulfill a shared dream of spending six months in Borneo, combining work with adventure.