Tada-kun wa koi o shinai It's Okay. They Don't Exist
S1, E5: Kaoru hosts a self-titled cooking show at the coffee shop; Teresa learns the tragic reason behind why Kaoru started the annual event; Teresa enjoys her first bathhouse experience.