Jeff Goldblum Says He Likes to Be Called Daddy While Eating Spicy Wings Hot Ones
S6, E12: Actor Jeff Goldblum takes on the vegan wings of death while breaking down "Jurassic Park" lore and discussing his spiritual encounter with Quavo.