S1, E3: The DNA test confirms the young woman is indeed Isa. Her father is shaken as he was just days away from declaring her legally dead. Now there could be a chance for reconciliation. Jenny Wolff endeavors to revive Isa's memories through photographs and a visit to her school, all while sensing that her husband Robert might be rekindling past emotions.