Großstadtrevier Neuanfänger
S31, E3: The atmosphere on the Kiez grows increasingly tense as young men, apparently unaccompanied refugees, begin robbing unsuspecting clients. The violent pimp Apollo decides to send his men after the youths, seeking revenge on his own terms. At the same time, the officers of precinct 14 work urgently to stop the robberies and prevent the conflict from spiraling out of control. What begins as petty crime threatens to ignite a dangerous turf war.