S1, E3: După ce și-a văzut tatăl atacat de poliție, un tânăr de culoare se decide să devină polițist pentru a schimba atitudini rasiste din interior. Curând are de-a face cu dezamăgirea tatălui său, dar și cu rasism dinspre colegii din poliție.