I delitti della Foresta Nera Schneekind (2)
S3, E2: Despite the main suspect being in custody, more frostbitten bodies appear, all with a single black gemstone placed on their left eye. Freudenstadt Detectives Maris Bächle and Konrad Diener suspect multiple perpetrators with the same motive are behind the eerie crime.