Ein Schwarzwaldkrimi Schneekind (1)
S3, E1: A murder in a forest near Freudenstadt sparks a series of killings. The evidence leads investigators to Florentin Sneelin, a fertility doctor living in a moated castle in the village of Glatt, who knew one of the victims from a long-ago stay at a children’s convalescent home. At the castle the detectives discover the ice cellars hold more than just champagne. The past returns to haunt the present as they delve deeper, turning a peaceful small town into the backdrop of a gripping thriller.