Sisters and murders Schwarzer Fisch
S1, E1: When Detective Viktoria Lorentzen is driven to madness, it's often due to her sister Feli's chaotic nature. Unexpectedly, the two must collaborate. Viktoria is preparing for their father's sea burial and awaits her younger sister's arrival. She is soon irked by Feli's disorganized approach when she not only shows up late but also boards the ship in extremely casual attire.