Malibu Schwesterherzen
S1, E3: To secure a much-needed bank loan, Jantje and Stefan turn to Merle to act as their guarantor. While Merle agrees to help, she is secretly using the visit to avoid her own personal problems. Before she commits, she insists on conducting a full review of their campground’s operations. Her involvement brings both tension and insight, as the couple must prove that their dream is worth investing in.