Take the Shot
S2, E10: When the Android experiences a dream for the first time, she is compelled to inform the crew she may be malfunctioning. After members of the crew begin to be affected in strange ways, it becomes clear they are facing a larger threat, as the ship’s systems fall under the control of an aggressive virus.