The Apparition
S2, E5: Gil John tries to right things after the Watts brothers cause problems; Julie shocks Louis and Louise by announcing she's pregnant; Adriana confronts Marta about Andy. Louis tries to debate Penn Jillette, but he's no match for the magician.