The Contest
S2, E3: Andy and Adriana start planning for a future worthy of a first family; Louis preps for a "Funniest Celebrity in Washington" contest, while his opponent, Penn Jillette, preps for their senate race; the Watt brothers find a new way to taunt Gil John.