Oxen The Desperate Revenge
S1, E5: In connection with the case, Frigg and Margrethe pay the Minister of Justice a visit at his summer house; Kajsa goes to the castle cellar and uncovers some unexpected information; Katrin and Nico consider whether to confront the perpetrator.