Juliet The Other Side
S1, E3: A man's body is discovered in the dunes near De Haan, leading investigators to the nearby Canteclaer Holiday Park. Among the guests is Jeffrey, who has rented a chalet close to his former boss Saïd. Because he was previously fired by Saïd over alleged theft, Jeffrey's decision to stay near Saïd and his family raises suspicions. Authorities question what compelled Jeffrey to reconnect with the man who accused him and how this could be linked to the murder.