The Chelsea Detective The Wages of Sin
S1, E1: Stonemason Andrew Knightley is pushed under a London Underground train during the morning rush hour; DI Max Arnold and his partner, DS Priya Shamsie, together build a picture of a lonely, devout, and troubled man but the killer is flesh and blood.