Couch by Lena Situations Théodora: Soft Power and Truth
S1, E5: Lena welcomes Théodora, a singer with a unique voice and poetic soul. Together, they dive into her journey, her way of turning emotions into light through songwriting, and the place of women in today’s music. Between laughter and heartfelt confessions, Théodora opens up about art, vulnerability, and quiet strength. A sincere, inspiring conversation about creativity and authenticity.