Zoo Doctor Wer wagt, gewinnt
S7, E3: Life in the Mertens household is far from easy. Luisa constantly challenges her mother, pushing Susanne to her limits. Jonas struggles deeply with the absence of his children, which leaves him feeling empty. On top of it all, Susanne notices troubling signs of early menopause, a struggle her mother Charlotte also endured.