White Lightning
S1, E6: A young woman named Lina Hilpert is found dead on the banks of the Elbe. An autopsy reveals she overdosed on a new designer drug called “White Lightning,” likely taken at a popular Czech club named Štěstí. As the WaPo investigates, suspicion falls on members of a support group for recovering addicts, revealing troubling secrets about the cross-border drug scene.