S1, E1: Seventeen-year-old Ronnie, struggling with anorexia, is admitted to a youth psychiatric clinic against her will by her mother. She resents the strict routines, the supervised meals, and her therapist. Her roommate Kimmi, a confident social media addict obsessed with her appearance, becomes both a challenge and a mirror for Ronnie’s own insecurities. As tensions grow between them, Ronnie must confront her fears, her anger, and the deep pain fueling her illness, slowly realizing that accepting help may be the only way forward.