Zoo Doctor Wut im Bauch
S7, E2: Susanne’s son Jonas is devastated when he learns he is not the father of the twins, but that his ex is involved. Although Susanne wants to support him, Jonas refuses her help. At the same time, tensions with Luisa grow even sharper when Susanne catches her protesting against a new roller coaster in front of the zoo.