Family History Zweifel
S1, E2: In the town of Lotheim, a rumor spreads like wildfire: the young woman rescued from the flames appears to be Isa von Gems, who vanished without a trace a decade ago. However, when questioned by the police, she offers no information about her identity or her whereabouts over the past years, claiming she has lost her memory.