The Big Other
Divine is a 2020 German-Italian romantic comedy film directed by Jan Schomburg. The plot follows Gregor Spring, a television reporter who travels to Italy to cover the upcoming election of the new Pope. While in the beautiful Vatican City, he falls for Maria, who is set to become a nun in just a few days. As the two grow closer, strange events happen to Gregor and he begins to think even God himself is trying to keep them apart.