Kenny Drew Trio: At the Brewhouse
The elegance, feeling, and virtuosity that made Kenny Drew a standout among modern jazz pianists are amply demonstrated in this July 1992 concert in England, just one year before his death. These qualities, which characterize Kenny Drew's musicianship, are made even more impressive by the exciting opportunity to enjoy the performance not only acoustically but also visually.