Accidental Blessing
Beatriz, a failed psychologist, flees to her childhood home to escape fraud charges, only to discover that her quirky aunt has turned the estate into a high school. What seems at first a terrible surprise will, in fact, help her finally find a fulfilling path in life as an unconventional theatre instructor.