American Romance
Retired Sheriff Ricky Stern and FBI Agent Denice Torres are tracking one of the FBI's most wanted serial killers, ominously known as the Diorama Killer because of the gruesome scenes in which he poses his victims. Meanwhile, honeymooners Jeff and Krissy Madison blow out a tire while driving on a country road. They seek help at the first home they find, a secluded cottage in the woods, where a violent struggle plays out.