Apache Junction
Apache Junction is an Old West outpost of lawlessness, a haven for thieves and cold-blooded killers. When big-city reporter Annabelle Angel arrives in town and becomes a target, notorious gunslinger Jericho Ford comes to her aid. Now, Annabelle must entrust her future to a man with a deadly past as Jericho heads toward a tense showdown.