Arbor Demon
An adventurous woman with a secret from her husband insists the couple go camping to reconnect. Something in the woods wipes out a group of hunters nearby, preventing the couple from leaving their tent. Secrets and supernatural stories come to light, and they must determine if the real threat is inside or outside their enclosure.