Boar
In the harsh-yet-beautiful Australian outback lives a beast of staggering size, with a ruthless, driving lust for blood and destruction. It cares for none, defends its territory with brutal force, and kills with a raw, animalistic savagery unlike any have seen before. As it ventures closer and closer to civilization, the number of survivors in a small outskirt town will be pitifully few.