Boonie Bears: Guardian Code
Briar and Bramble lose their mother at a very young age in mysterious circumstances. Many years later, logger Vick takes the bears to visit the Robot Research Institute, and they uncover a clue relating to Briar and Bramble's mother. Suddenly, all the answers surrounding her disappearance are about to be revealed.