Chubasco
Chubasco: Spanish for a sudden, overwhelming storm. Twenty-year-old Chubasco (Christopher Jones--Ryan's Daughter, The Looking Glass War) faces a prison sentence or hard labor at sea aboard a fishing boat. He chooses the latter, even though it will mean separation from his girlfriend, Bunny (Susan Strasberg--Picnic). Now, on a difficult voyage from San Diego to the waters off Peru, he will learn about himself,his family and how to become a man.1960s cult star Christopher Jones stars with his wife, Susan Strasberg, daughter of the founder of legendary actor and acting coach Lee Strasberg.