Ciclistul
Biciclistul belgian Dom Chabol a fost mult timp unul din cei mai buni bicicliști de sprijin. Când Turul Franței din 1998 se apropie, el e dat afară din echipă. După ce o problemă de dopaj îi descalifică un coleg, Dom se urcă înapoi în șa.