Compagnie Hervé Koubi
Dancers from the Compagnie Hervé Koubi take over the Ch teau d'Ormesson for Sur Mesure. This performance, a blend of dance and acrobatics, is brought to life by Quatuor Voce and Jasser Haj Youssef.