Lovesick
Charlie Darby has everything going for him: a great job, friends, family, the whole package. The one thing Charlie doesn't have is love, because every time he gets close, he lets his anxiety get the best of him. When he meets the perfect girl, Charlie must overcome his awkward psychosis and claim his chance at true love.