Gefährliche Wahrheit
In a tragic fire within a housing project, several residents lose their lives, leaving a cloud of mystery surrounding the cause. Maren Gehrke, a journalist at a financially troubled daily newspaper, delves deep into the incident's background. As she investigates, uncertainty looms over whether the fire was an accident, a result of negligence, or an act of arson. Driven by a quest for truth, Maren navigates a web of clues and hidden motives, determined to uncover the real story behind the devastating blaze.