Das verschwundene Mädchen
In the trial against Ukrainian arms dealer Artem Lasarew, prosecutor Mehringer faces a significant challenge: his key witness is marked for death. To thwart a real assassination attempt, Sarah takes on the role of a hitwoman for Mehringer. By staging a "fatal" attack, they simulate the witness's death, thereby securing his safety through this audacious ruse.