A Great Friend
Famed entrepreneur Vincent finds his frantic life interrupted when his car breaks down on a mountain road. Pierre, who lives hidden from the modern world in the middle of nature, comes to his aid and offers Vincent his hospitality. The meeting between these two polar opposites upsets their respective beliefs and changes their lives.