The Yellow Flag
The Yellow Flag is a 1937 German drama film directed by Gerhard Lamprecht and starring Hans Albers, Olga Chekhova and Dorothea Wieck. It was shot at the Babelsberg Studios in Berlin. The film's sets were designed by the art director Ludwig Reiber. Location filming took place in Yugoslavia.