Divinity
Set in an otherworldly human existence, scientist Sterling Pierce (Scott Bakula) dedicated his life to the quest for immortality, slowly creating the building blocks of a groundbreaking serum named “Divinity.” His son, Jaxxon Pierce (Stephen Dorff) now controls and manufactures Sterling's once-benevolent dream. Society on this barren planet has been entirely perverted by the supremacy of the drug, whose true origins are shrouded in mystery. Two mysterious brothers (Moises Arias and Jason Genao) arrive with a plan to abduct the mogul, and, with the help of a seductive woman named Nikita (Karrueche Tran), they will be set on a path hurtling toward true immortality.