Dream Story
In modern-day Berlin, a doctor’s jealousy over his wife’s confession spirals into a surreal, erotic odyssey through masked orgies, dark fantasies, and blurred lines between desire and delusion — a fever dream inspired by Kubrick’s "Eyes Wide Shut".